AFTERSALES

ADVIES & ONDERSTEUNING /RETOURNEREN / REPARATIE & GARANTIE

Gimeg After Sales staat voor u klaar als het gaat om advies op technisch gebied, retouren, reparaties en garantie afwikkeling. Onze aftersales afdeling beschikt over vele jaren ervaring in de branche en een enorme technische knowhow. Hierdoor zijn wij instaat vele vragen direct via de telefoon af te wikkelen. Daarnaast beschikt Gimeg over een eigen werkplaats met professionele meetapparatuur.  Liever ondersteuning op locatie? Onze medewerkers zijn mobiel en kunnen indien nodig ook worden ingezet voor ondersteuning ter plaatse. 


Advies en Ondersteuning

Onze Aftersales staat van maandag tot en met vrijdag van 08.00 - 12.00 en van 13.00 tot 16.00 voor u klaar.
U kunt ons zowel telefonisch, per e-mail of per fax bereiken.
  • E-mailadres: sales@gimeg.nl
  • Faxnummer: 030-6376626
  • Telefoonnummer: 0900-3737373 (0,25 c/pm)
    Ma t/m vrij tussen 08.00 – 12.00 uur en 13.00 – 16.00 uur.


Retourneren

Voor het aanmelden van de retouren dient u de volgende stappen te doorlopen: 
  • U neemt contact op met onze verkoop binnendienst. Dit kan per fax +31 (0)30 6665397 of per email: sales@gimeg.nl
  • Geef per artikel de volgende gegevens op: Artikelnummer product, Omschrijving van het product, Aantal dat u wilt retourneren, Reden waarom u het artikel wilt retourneren, en Pakbon-, factuur- of verkooporder-nummer.
  • U krijgt van onze verkoop medewerker een retournummer (RMA nummer). Dit retournummer dient u te vermelden op de retourzending.
  • U kunt de retouren aan ons retour zenden.
Let op: er kunnen retourkosten aan u berekend worden indien de reden van retour buiten de schuld van Gimeg plaatsvindt. In enkele gevallen kan er besloten worden dat de retouren ter plekke bij u gecontroleerd worden. Hierover wordt u door de verkoop medewerker geïnformeerd. Reclamaties dienen binnen 8 dagen na ontvangst van de factuur te worden aangemeld. Retouren die na deze periode worden aangemeld, worden niet meer in behandeling genomen. Speciaal voor u bestelde artikelen kunt u niet retourneren. Wij verzoeken u de retouren niet op te sparen tot het einde van het seizoen.


Reparatie en Garantie

Graag verwijzen wij u naar de algemene leveringsvoorwaarden van Gimeg Nederland B.V. waarin e.e.a. met betrekking tot
garantie en reparatie staat uitgewerkt. Indien u een artikel onder garantie aanmeldt dient u de volgende stappen te doorlopen:
  • U dient een reparatie aanvraag in via ons service portal. 
  • U krijgt van onze verkoop medewerker een reparatienummer. Dit reparatienummer dient u te vermelden op de retourzending.
  • U kunt de reparatie aan ons retour zenden. Let op: er kunnen retourkosten aan u berekend worden indien de reden van retour buiten de schuld van Gimeg Nederland B.V. plaatsvindt.

            


Aan het laden
Aan het laden