Retouren, Reparaties en Garantie

Ondanks dat wij ons uiterste best doen de juiste artikelen naar u toe te sturen, kan het voorkomen dat er onverhoopt iets mis is gegaan. Voor dit soort gevallen hebben we de volgende retour procedure.

Retouren

Voor het aanmelden van de retouren dient u de volgende stappen te doorlopen:

  • U neemt contact op met onze verkoop binnendienst. Dit kan per fax  +31 (0)30 6665397 (Nederland) en +31 (0)53 216162 (Belgie), of per email: sales@gimeg.nl of sales@gimeg.be
  • Geef per artikel de volgende gegevens aan:
    • Artikelnummer product
    • Omschrijving van het product
    • Aantal dat u wilt retourneren
    • Reden waarom u het artikel wilt retourneren
    • Pakbon-, factuur- of verkooporder-nummer
  • Speciaal voor u bestelde artikelen kunt u niet retourneren
  • U krijgt van onze verkoop medewerker een retournummer (RMA nummer). Dit retournummer dient u te vermelden op de retourzending.
  • U kunt de retouren aan ons retour zenden. Let op: er kunnen retourkosten aan u berekend worden indien de reden van retour buiten de schuld van Gimeg plaatsvindt.
  • In enkele gevallen kan er besloten worden dat de retouren ter plekke bij u gecontroleerd gaan worden. Hierover wordt u door de verkoop medewerker geïnformeerd
  • Reclamaties dienen binnen 8 dagen na ontvangst van de factuur te worden aangemeld. Retouren die na deze periode worden aangemeld worden niet meer in behandeling genomen.

Wij verzoeken u de retouren niet op te sparen tot het einde van het seizoen.

Reparaties en Garantie

Graag verwijzen wij u naar de algemene leveringsvoorwaarden van Gimeg waarin e.e.a. met betrekking tot garantie en reparatie staat uitgewerkt. Indien u een artikel onder garantie aanmeldt dient u de volgende stappen te doorlopen:

  • U neemt contact op met onze verkoop binnendienst. Dit kan per fax  +31 (0)30 6665397 (Nederland) en +31 (0)53 216162 (België), of per email: sales@gimeg.nl of sales@gimeg.be
  • Geef per artikel de volgende gegevens aan:
    • Artikelnummer product
    • Omschrijving van het product, aangevuld met een serienummer
    • Aantal dat u onder garantie of ter reparatie aanbiedt
    • Beschrijving van het defect
    • Pakbon-, factuur- of verkooporder-nummer
    • Aankoopnota van de klant
  • U krijgt van onze verkoop medewerker een reparatienummer. Dit reparatienummer dient u te vermelden op de retourzending.
  • U kunt de reparatie aan ons retour zenden. Let op: er kunnen retourkosten aan u berekend worden indien de reden van retour buiten de schuld van Gimeg plaatsvindt.